Ny vecka

Så var det en ny vecka igen och den började inte så himla bra, sovit som en kratta inatt som var. Vaknat av och till  hela natten och sen hade jag svårt att somna om. Strax innan väckarklockan ringde så lyckades jag somna om och sov skönt en halv timme.

Idag på skolan så fick vi göra olika saker, men första delen gick vi igenom ett papper och sen skulle vi fastställa en blodgrupp. Spännande och se hur man gör men som tur var det framställt blod men dom som ville skada sig själv kunde stanna kvar en stund innan lektionen slutade och ta reda på sin egen blodgrupp, haha man fick misshandla sig själv :P
Maria stack på mig och jag på henne och mitt resultat visade sig väldigt snabbt, har en ovanligt blodgrupp som heter AB+ det är ca 6 procent av hela sverige befolkning som har den.

Resten av kvällen har jag varit hos Carro och sen åkte vi ut en sväng på birsta, skulle kolla om vi kunde hitta några tapeter till bra pris.
Var inte där länge men åkte därefter in till city cross och jag handlade den nödvändigaste, bestämde oss för att äta grillad kyckling och potatissallad. Carro gjorde ordning vitlökssmör som vi skulle ha på våra rostade bröd. 
Vid kvart i åtta så åkte jag och hämtade Olle på jobbet sen åkte vi hem och då hamnade vi famför tv. Ikväll är det ju CSI mycket spännande program.

Nu ska jag mysa med pojken min och sen blir det sängen för jag är super trött, hoppas på att jag ska få sova bättre inatt för det behöver jag efter helgen jobb. 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback