Måndag

Så var skolan igång igen känns bra för då vet man att varje måndag och fredag har man något att göra slippa sitta hemma och inget göra. Min sjukskrivning tog slut igår så nu kan man bara hoppas att man får jobba lite.
Dagens lektion fick vi börja med celler och människan något som är ett intressant ämne och kommer har nytta av till fortsatta studier.
Fick göra lite laborationer och sånt är faktiskt roligt det gör att lektioner inte känns så himla långa.

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på om jag ska dammasuga av golven så mycket hundhår efter att Freja har varit här men kanske ska plugga med men hinner nog med både och.

Igår vad vi hem till mamma och pappa för att fira min bror som fyllde hela 30 år och jag hade gjort en tavla åt honom med massor av bilder från när han var liten till nu och han tyckte det var roligt. Han var bara lite bakfull för hans kompisar hade lånat en vattentunna så dom hade roat sig hela natten lång.

Nu ska jag iaf börja skriva på min CV för jag ska söka sommarjobb på olika ställen här i skönsmon och hoppas att man får något.

Hörs

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback