Godmorgon

Vaknade vid sjutiden av att jag hade ont i ryggen och det är ett tecken på att jag sovit för mycket men orkade inte kliva upp för det utan låg kvar till strax efter åtta.
Nu sitter jag och kollar på Toon disney vilket jag gör dom flesta dagarna när jag har inget annat att göra.
Väntar på att Olle ska komma hem så man får äta lite frukost börja känna av hur magen skriker efter lite frukost men han kommer snart.

Gårdagen gick jätte bra tog Tindra på en lång promenad när Larsa hade hämtat Caddy och vi gick bort till bajsdepåerna bortanför flügger. Hon går så himla fint när man använder dragselen som man har runt nosen på henne det blir nästan mysigt att gå med henne men sen så är den inte så himla populär så hon måste trycka ner sitt tryne i snön och försöker få bort remen runt nosen.
Hade skavsår på ena hälen när vi kom tillbaka men sånt får man ta ibland när man inte kan lära sig att knyta åt skorna.

Resten av kvällen igår gjorde jag inte mycket Olle kom till Carro och där satt vi och kollade på tv eller rättare sagt Let's dance och det var roligt att kolla denna gången.
Åkte hem när Carro kom hem från jobbet och väl hemma försökte vi komma överens vilka schabloner vi ska ha på vägen i sovrummet.
Schablonen jag vill ha tar 10-14 dagar innan jag får den.

Nu ska jag gå och koka lite ägg och havregrynsgröt :)

Här kommer lite bilder på Caddy och Tindra



Tindra är den stora hunden och Caddy den lilla :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback