Godmorgon

Idag verkar det som om vi får se lite av solen kanske till och med känna värmen ifrån den :)
Uppe tidigt idag för jag har varit och lämnat mammas bil på verkstaden, hon har otur med bilar ska även få äran att ta den till besiktningen i början på april och dit tycker jag inte om att åka till.

Igår fick jag besök av Jessica och Jonas mycket trevligt dom hade med sig en vetelängd så vi fikade lite, dom fick presenten av mamma som var ett lapptäcke dom kan ha i vagnen eller någon annanstans. Av oss alla fick dom en stickad kofta tillhörande en mössa, den var röd med vita får på och dom verkade gillade det dom fick och då man glad så jag ska ringa mamma idag och berätta de.
Inte långt kvar för Jessica nu, ska bli så kul.

Idag ska jag fixa med lite saker, har några ärende som ska fixas sen så ska jag kanske se om det finns en tvätttid så man blir av med tvätthögen i badrummet.

Nu ska jag börja göra ordning lite frukost.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback