Fredagsmys

Så var det äntligen fredag, har längtat hit för då blir det mys framför tv och kanske något gott att äta.
Ikväll ska vi äta tacos var ett tag sedan nu och det händer inte så ofta att vi gör någon god mat till helgen, antigen så jobbar Olle jätte sent eller så har ingen av oss lust att stå och laga mat i evigheter.
Ska försöka göra en lite nyttigare tacos ikväll tänkte jag.
Sen blir det mys framför tv och kolla på let's dance, längtar :)

Idag så har jag varit till njurunda och då passade jag på att hälsa på mormor en sväng innan jag skulle klippa mig. Har länge längtat efter att få klippa av en bit för mitt hår växer som ogräs känns det som.
Frissan klippte det lite kortare än vanligtvis och det känns bra, är lite rädd för att det ska bli kort men som tur så växer håret alltid ut.

Åkte upp till jobbet en sväng för att få en påskrift  av min chef och blev även erbjuden att få jobba där i sommar och det känns otroligt skönt för har varit lite rädd att jag inte skulle få något sommarjobb eftersom det är indragningar här och där nu. Så nu kan jag slappna av och känna mig lättat.

Nu är det dags för mig att börja göra ordning middagen sen blir det

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback