Fredag

Jippi nu är det äntligen fredag, för då får man äta lite gott och kolla på let´s dance :)
Imorse hämtade jag mamma på verkstan och skjutsade henne till min brors lägenhet hon skulle städa lite där åt honom och kunde inte bara låta henne göra allt så jag stannade jag med och hjälpte till sen var man tvungen att åka och köpa diskmedel och rengörningsmedel för sånt hade visst inte han, passade på att åka hem och äta lite frukost.
Åkte tillbaka och hjälpte mamma mer med städningen och skjutsade henne och hämta bilen igen för dom hade inte dem grejor hemma som behövdes för att laga den.
Tog med mig massa tvätt från broder så imorgon ska jag tvätta alla hans kläder och kan säga det var inte lite tvätt så det kommer ta mig hela dagen.

Vid elva åkte jag ut till mormor för jag skulle skjutsa henne till vårdcentralen och sen handlade jag lite åt henne. Träffade även Carros moster med barn där ute mycket trevligt :)
Vi fikade lite tillsammans när vi kom tillbaka och sen kollade på våra bästa år, jag kommer nog bli som mormor när jag blir äldre :P

Resten av kvällen har jag och Freja tagit det lugnt. Åkte ut till klingsta en sväng för ge katterna mer mat och fylla på frön till fåglarna och sen åkte jag och handlade det nödvändigaste plus lite gott då :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på let´s dance

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback