Fredag

Så var det fredag igen man ska inte klaga för då har man en anledning att ta det lugnt och man får äta något gott dessutom.
Dagens lektion handlade mest om uppgifter man inte har hunnit med och sammanfattning av olika kapitel.

För tillfället sitter jag hemma hos Carro är hundvakt åt Tindra sen är jag hundvakt åt Caddy också som är Kattis och Larsas lilla sjövilda busfrö :P Nyss varit ute och gått med dom båda fast var för sig, började med Caddy som inte ska gå så långt för han är fortfarande valp men vi gick en kort sväng och han verkade tycka om det men på vägen hem så bet han tag i mina byxor och de slutade med att dom åkte ner en bit men som tur var så var det ingen annan i närheten. Han är en lite buse men valpar är ju de. Snart kommer hans husse och hämtar honom.

Om det skulle vara felskrivet någonstans i blogginägget beror det på att jag har Carros dator som är en mac och det är ett engelsk tagentbord vilket gör det väldigt svårt för mig att skriva.

Har fått lite fler ideer till vårat sovrum och nu känns det som om vi är på gång iaf. Hittat en färgaffär som säljer metallic färg men dom hade tyvärr inte den färgen jag ville ha men något liknade iaf.

Nu ska jag busa lite med Caddy innan han ska åka hem, kommer att lägga upp bilder så fort jag har hittat min kabel till kameran.

Hej så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback