Badning

Morgonen började med att vi skulle åka och träna, bestämde mig för igår att skaffa ett årskort och komma igång med träningen kanske gå ner lite i vikt till sommaren.
Precis innan vi skulle åka så fastnade Simba i handtagen på en papperspåse och kom inte loss så det slutade med att han sprang som en galning runt runt i lägenheten med papperspåsen runt halsen och var han var antagligen livrädd med. Till slut fick Olle loss påsen runt honom och han satte sig under sängen och skakade, när jag var klar för att åka sa Olle att Sessan hade kissat ner sovrummet så hon var täck i kiss var bara att stoppa ner henne i badkaret och shamponera henne och sen duscha av henne när jag väl var klar med henne så kom Olle och sa att det var nog Simba som hade kissat på sig av rädsla så då var det bara och duscha av honom med, men pluset är att dom nu är rena och luktar gott. Vilken morgon säger jag men hamnade på gymet iaf och började med lite motion kändes rätt så skönt.

Var ner en sväng på stan och inhandlade lite saker passade även på att köpa ingredienser till våfflorna imorgon för imorgon är det ju våffeldagen :)
Städade av lägenheten lite och sen åt vi lite lunch/middag och kollade på nya säsongen av scrubs fick den på posten idag :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på desperata hemmafruar


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback