Sista lediga dagen

Idag är det min sista lediga dag innan jag ska börja jobba helgen + måndag sen är jag ledig i 2 dagar igen.
Imorgon börjar jag sommarjobba, 100 % så det blir inte mycket ledighet men det spelar ju inte så stor roll för det är ju ändå ingen sol ute så man kan ligga på stranden och sola.
Det är även midsommar imorgon så man kan ju alltid hoppas att det är fint väder för dom som ska äta god midsommar mat ute eller dansa runt midsommarstången.
Sommaren går så otroligt fort man hinner inte ens tänka på vad man vill göra under sommaren så är det helt plötsligt höst igen.

Igår var jag på stan med Jessica, Jonas och lilla Alva. Gick på ett jätte trevligt café där Jessica, Jonas åt lunch medans jag och Olle drack kaffe!
Sedan gick vi på stan och kollade på olika affärer, lyckades faktiskt hitta en tröja på vero moda.

Idag var jag och tränade efter min 4 veckors förkylning, det kändes skönt att få göra av med lite energi men kände att jag blev lika trött så fort jag kört några minuter men det är bara att träna upp igen så kommer jag att orka hur mycket som helst. Vill helst gå ner yttliggare 3 kg innan vi ska ner till Dalarna på 60 års fest får se hur det går med den saken.

Senare på dagen så åkte jag hem till Carro för att ta hand om hennes lilla hund Tindra, vart ungefär lika glad som vanligt när jag kom innanför dörren. Vi lekte lite sen så kollade på tv en stund råkade somna till en tjugo minuter sedan var jag tvär pigg så vi gick på en promenad men det var inte det lättaste för idag var hon sååå envis, stanna vid varje grässtrå ungefär och lukta i timtal och sedan när vi väl kommit enda fram till ryds (Carro bor på medborgarg) så vände Tindra och och hade visst bestäms sig för att vända hem och så blev det. 
Carros pappa kom och hämta Tindra vid sex tiden dom skulle åka upp till stugan (vigge) ikväll och stanna där tills imorgon.


Resten av kvällen har jag fördrivit mig tid genom att sitta i soffan och kolla på olika program, ätit lite mat och lite glass slank ner med. 

Nu ska jag ringa Carro och höra hur roligt hon har haft idag på jobbet. :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback