Ny vecka

Så var det en ny vecka och ännu har vi inte fått sett så mycket av solen/ sommaren man kan tro att det är höst, regnar det inte så är det monligt men upphåll tro inte sett solen på 5 dagar. Vill kunna ligga och sola på stranden och sedan hoppa i vattnet men vi lär ju få vänta ett tag till innan det blir så.

 I helgen har vi bara tagit det lugnt, hyrde lite filmer i lördags det blev "vi hade iaf tur med vädret igen" den var kung så himla rolig. Kan verkligen tipsa om att se den för ni komme garanterat skratta någon gång genom filmen.

Igår var vi på bio och såg Terminator Salvation och den var grymt bra, man var fängslad genom hela filmen inte en enda gång man kände att den borde vara slut men var inte.
Man borde gå på bio oftare men så blir det aldrig.

Jag städa ur skåpet i hallen i helgen med och faktiskt blev det mer med plats så nu får man plats med mer skit.
Passade på och tvätta med så nu blev man av med den högen tvätt.

Snart ska jag åka till frisören och få klippa mig blir även att färga utväxten kommer att vara så nöjd efteråt och det kommer vara värd vartenda öre jag spenderar på detta.
Nu ska jag göra ordning lite lunch innan Olle kommer hem.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback