Nacksta kalaset

Nu har man röstat men egentligen hade jag tänkt att inte rösta men läste lite grann och hitta mig ett parti som jag röstade på. Jag tycker att alla partier har inte gjort ett tillräckligt bra jobb för att man ska kunna se vad alla står för och vad dom vill förbättra med.
Man vet typ inget om partierna har inte sett några bra artiklar för vad alla står för.

Åkte med Olle till Carro idag för vi skulle åka till nacksta kalaset för att se när Stina tog ett mot ett pris för snyggaste loggan för något men jag kom inte ihåg vad.
Man fick ju gratis fika och det sitter aldrig fel man fick ju välja på hur många olika sorter som helst sedan satt vi bara och pratade jag och Carro men det som var synd att det var så kallt eller det blåste kallt helt enkelt hade det varit vindstilla så hade det var varmt och skönt.
Alicia och Lina fick varsin ansiktsmålning och dom vart så himla fina, lägger upp en bild sedan.

Åkte hem till Carros mamma sedan och där blev vi serverade lite mat det sitter ju aldrig fel, det var gott som vanligt med mat.
Blev så trött att vi åkte hem eller Carro skjutsade hem mig och jag satt vid datorn en stund sedan somnade jag på soffan under täcket det var så himla skönt.

Vi var ju på hundutställning igår och tittade lite Carro är så sugen på att ställa ut Tindra och vilket jag tror är en bra ide för hon är så himla fin att hon kommer vinna över alla.
Det var många hundar där av alla olika sorter och det var många som tävlade tyckte jag.
Jessica, Jonas och Alva kom förbi en sväng och sa hej och åt en hamburgare med oss sedan var dom tvungen att gå för dom skulle vidare på något annat.
Tindra uppförde sig exemplariskt igår på hundutställningen, hon var sååååå otroligt duktigt. Drog inte åt något håll utan lunkade bara på brevid oss hela tiden.

Var ner en sväng på crusingen igår och det var väl som alla andra gpnger, inte några nya utstikande bilar men det var så fruktansvärt kallt igår så man frös ju nästan ihjäl men vid åtta så gick vi hem och på vägen hem så stannde vi och hyrde film.

Nu ska jag göra ordning lite kvällsfika och kolla på nästa film som vi hyrde.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback