Matfors

Igår så kom Carro hit och åt frukost med mig och Olle var väldigt trevligt, efter frukosten så åkte vi upp på sjukhuset för att köpa (fejk) foppatofflor passade även på och köpa ett par flipflop av samma variant och Olle fick såklart ett par med. 
Efter besöket där så åkte vi mot Matfors för att hälsa på familjen Hansson-Nässén det var väldigt roligt att se Alva vaken har alltid lyckats komma när hon ska sova eller har precis somnat. 
Kollade på massor av kort på Alva och hon är då väldigt likt Jonas måste jag säga men det finns massor av drag från Jessica när hon själv var liten. 
Kattis skulle komma vid halv tolv så väntade på henne sedan fikade vi kladdkaka med fuktsallad och glass, mmm var riktigt gott. 
Blev massa prat om allting och jag tycker vi hade det trevligt länge sedan vi 4 var samlade och hade en god fika hos någon. 

Igår hämtade Olle ut paketet som hade kommit från halens men tyvärr hade han det i bilen men vi skulle ändå åka och hämta Tindra vid 3 tiden så då passade vi på att åka ner till Coop och hämta det. 
Innan vi åkte och hämta Tindra så stannde vi en sväng hemma hos mig för att ladda tvättmaskinerna och dricka en latte vanlij. 
Blev även bjuden på mat igår hos Carros mamma, vi grillade fläskfilé med potis i ugnen vart super gott. Sedan åkte vi hem till mig igen så jag fick hänga upp den sista tvätten så den skulle torka. 
Hyrde 3 filmer igår och såg hos Carros mamma det blev bröllopsduellen och den var riktigt bra, man både skrattade och grinade.

Idag ska vi åka på hundutställning i Matfors, kanske Jessica, Alva och Jonas kan komma förbi en sväng. Ikväll ska vi väl åka ner på cruising och kolla på alla snygga gamla bilar som åker genom stan.

 Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback