Gokväll

Så var det kväll igen och värmen den består.
Det har gått riktigt bra och jobba idag, det har flytigt på bra tiden gick så fort och kändes som om jag hade hur mycket tid kvar som helst.
Blev utmobbad idag när jag kom med men det var på skoj och det är roligt ibland att man kan skratta tillsammans.
Trivs otroligt bra med alla i sommar och tror att denna sommar kommer flyga förbi känns det som nu men vi får väl allt se hur det hela slutar.

På onsdag ska äntligen få lämna lite blod, har ju varit förkyld i 4 veckor och nu är jag äntligen frisk igen och hoppas att jag förbli det ett tag till typ resten av året.
Ska även fråga om jag kan få börja lämna plasma med och se vad dom säger, ska även värva Carro tänkte jag får se om hon kommer få att lämna blod någon gång.

Nu är gatufesten i full gång eller jag på onsdag är det ju invigning, imorgon efter jobbet så ska jag ner på stan och träffa Carro vi ska smälla i oss en langos som vi har längtat efter i snart 1 år.
Tänkte gå på onsdag, då ska troligtvis Hansson- Nässén följa med och det ska bli kul att vi bli några som går i år.

Nu ska jag kolla på beck och äta vattenmelon :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback