En otroligt jobbig dag

det är vad det har varit idag, vaknade imorse och kände mig inte helt kry ont i halsen sedan jag nyst och haft små ont i näsan som man kan få när man är på väg att bli förkyld.
Har varit frisk i ca 5 dagar och nu verkar det bryta ut på nytt men vill egentligen inte det för jag ska lämna blod på onsdag.

Varit och tränat idag, riktigt skönt sprang 15 min på bandet, sedan tränade jag lite armar, vader, rumpa och mage. Kände ett lyckorus i kroppen efter jag tränat kände mig som en helt ny människa men tyvärr var det stressigt skulle iväg och jobba till kl 13.00
Gymet har ett speciellt sommarschema som är och måste vara det sämsta i hela världen, dom öppnar 11 alla dagar och har stängt en dag plus att på söndagar öppnar dom 16.00 och stänger 20.00 vem fan vill träna vid den tiden.
Funderar på om vi ska byta gym till något bättre men har inte riktigt bestämt oss ännu.

Jobbet har varit sååå stressigt idag, känner om man aldrig hinner tänka innan man går vidare till nästa uppdrag. Idag hann vi knappt äta något efter vi hade serverat klart middagen utan det var alltid något när vi satte oss ner.
Hela helgen har jag jobbat och varje kväll har jag haft ont i ryggslutet så det värker ut i benen, försöker tänka på hur jag står och lyfter hela tiden men ibland måste man agera fort och då finns det inte en tanke på hur man ska lyfta och stå utan man bara gör det man ska göra.

Fick klaga av mig lite hos mamma som kan förstå hur jag menar eftersom vi är inom samma område, sedan fick jag Olle att köpa lite godis åt mig men nu ångrar jag mig hade velat fikat te och någon macka ist för godis. Har även fått klaga av mig hos Carro en riktigt bra vän när livet är skit man kan klaga och hon bara håller med en.

Nu ska jag kolla på tv och vänta på mina godispåse ska anlända ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback