Tisdag

Nu har man nyss kommit hem från jobbet och ikväll har tiden gått väldigt sakta men så är det ibland, man ska ju tillbaka imorgon och göra samma pass sedan jobbar jag dag torsdag, fredag och helgen är jag ledig.

I Söndag så såg vi på changeling och det var en mycket bra film men den var otroligt stark och sorglig men angelina spelade rollen bra och till er som inte har sett den så är den värd att se. Kan inte förstå att världen har varit på det där sättet i filmen.

För tillfället så sitter jag och lyssnar på rolandz medans jag uppdaterar bloggen :)

Igår så var jag ledig eftersom jag hade jobbat helgen och då åkte jag upp till mamma och pappa en sväng, hjälpte mamma med lite saker och sedan blev man bjuden på stuvade makaroner med köttbullar. Tog en tupplur på soffan efter maten sedan så fikade lite rabarberkaka och kaffe blev att vi kollade på "lotta på liseberg".

Nu ska jag kolla om det är något bra på tv sedan blir det väl at krypa ner i sängen för att fortsätta på min bok som är så bra och spännande.

/ marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback