Massor av film

Imorse var det drygt att kliva upp när väckarklockan ringde men vad hade man för val. Åt frukost i lugn och ro men det tog för lång tid med frukosten så jag blevlite sen innan jag åkte iväg till jobbet.

Dagen har ändå gått fort men ändå inte eller jag vet inte hur jag ska förklara men slutade kl fyra idag och det var en lättnad att gå hem.
har jobbat med ett bra gäng idag speciellt en person, hon har en humor som ingen annan har på jobbet. Hon lyckas med det mesta som ingen annnan klarar av, ex trycka på knappen på kaffetermosen så hon får kaffe över hela sin överdel och då fick vi alla oss ett gott skratt.

Vägen hem från jobbet så passade jag på att stanna på hemmakväll för att hyra lite filmer men det blev sex st för jag inte kunde bestämma mig för vilka tre jag ville ha.
Har sett 2 av dom eller håller på och ser den andra, första var Maria Larssons eviga ögonblick och det var verkligen en film för mig. Michael persbrandt spelade rollen otroligt bra och den kan jag rekomendera till er som inte sett den.
Den andra är Vicky Christina barcelona och det är den jag ser på för tillfället och den är mycket bra än så länge, lite annorlunda film men det är typiskt mig.

Nu ska jag kollla vidare på den och sedan ska jag vänta på att Olle kommer hem :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback