Ledig

Idag har man varit ledig och det behövdes verkligen, tog en sovmorgon till halv tio och det var så underbart skönt kände mig utvilad.
Åt frukost i lugn och ro sedan åkte vi ner till gymet eller ja i fick åka hem igen för Olle hade glömt sin plåtficka med alla kort i, väl nere igen så tecknade jag ett nytt kort på ego skrev i alla uppgifter så nu är man inte medlem på friskis längre och det känns bra för dom blev bara sämre och sämre med tiden jag tränade där.

Åkte ut på birsta en sväng och handlade hem en ny inner och ytterkruka till min gröna växt som bara växer och växer. Gick in på media markt en sväng men hittar inget som jag blev sugen att köpa, måste ändå snåla med min/våran ekonomi nu tills jag får lön igen den 27 augusti. Ni kanske har läst i mina tidigare inlägg där jag fick lönen tidigare än vanligt så nu får jag vänta ungefär 1½ månad innan den kommer igen.

Lagade lite mat när vi kom hem sedan satte vi oss i soffan och kollade på bed times story, den var sjuk bra man fick sig ett gott skratt då och då sedan har vi inte gjort så mycket mer. Blir väl att krypa ner i sängen snart för man ska ju träna tidigt imorgon eftersom jag börjar jobbar kl ett.
Ska jobba hela helgen så jag kommer väl vara ett vandrande lik på söndagkväll när jag går av passet.

/ Marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback