Latmask

Det är vad jag är. Så himla lat nu för tiden sedan jag slutade träna för att gymets öppettider inte passade med mina tider på jobbet. Har ju tänkt börja på ego men tyvärr så kommer jag aldrig ner och kunna köpa mig ett kort vill ju börja träna med Olle för det är på något sätt mycket roligare eller vad man ska säga.

Har jobbat dag igen på jobbet och det har gått utmärkt och imorgon är man ledig så då ska jag passa på och njuta av livet.
Nu är det bara 3 veckor kvar på mitt sommarjobb sedan är man troligtvis arbetslös igen men det orkar jag inte tänka på nu utan det tar jag när det väl händer.

Har varit och hämtat Carro på hennes jobb och skjutsat henne hem till sin mamma för bilen hennes var utlånad.
Hon har ju ställt upp för mig så många gånger så det var väl min tur nu och ställa upp för henne :P
Nu är man hemma igen och sitter i soffan kollar på tv, ska vänta på att Olle kommer hem så ska vi se en film och kanske blir det ett eller två glas vin till. 
                
  / Marlene


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback