Jobbarhelg

Denna helg jobbar jag hela tiden, slutade iaf halv fem idag och det känns skönt för då hinner man med så mycket annat innan man ska hem och sova.
Träffade Carro på stan för att vi skulle gå och sola en sväng och vi testade på ståsolarium och det kändes att den var mer effektiv eller ja det blev mycket varmare i den än i en helt vanlig.
Sedan gick vi på donken och köpte oss en mc flurry med marängswiss och den var väl sådär.

Tycker faktiskt att det har gått riktigt bra att jobba idag och hoppas att det går lika lätt imorgon, min känsla säger att allt kommer gå bra imorgon inget kommer strula eller dra över på tid och att man slipper stressa.

Till veckan så ska jag och Olle sova i Klingsta och vara hund/kattvakt i ca 1 vecka, Pia och Janne ska ner till Gotland och ha det mysigt.
Men mer om det kommer nog i veckan.

Nu ska jag göra mig klar för natten och lägga mig i sängen, kanske läsa några sidor i boken den är så fruktansvärt spännande att jag inte kan lägga ifrån mig den så jag somnar till med den i famnen.

Godnatt alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback