Hem ljuva hem

Så var man hemma i sin egna lägenhet igen och det är faktiskt skönt men ändå lite tråkigt för jag trivs ju Klingsta.
Kommer nog att sakna hundarna fast dom gång på gång var jobbig och skällde, jagade varandra och var allmänt dryga.
Jag tycker ju att det är så skönt att kliva upp på morgonen och få ta en promenad sedan dricka espresso till frukosten.

I lördags så grillade vi och det var mycket trevligt, Carro hade med sig en pojk som heter Tintin och han fick bada i poolen, Jonas och Olle fick hålla han sysselsatt med fotboll men det var nog mest Jonas som spelade med honom.
Jag, Jessica och Carro lagade maten vilket som inte var så svårt.
Max fick träffa Tindra och han vart sååå glad att han inte kunde varva ner efter dom hälsat klart för då fick han vara inomhus och det gick sådär, han skällde sammanlagt i 1 timme.

Till efterrätt så blev det jordgubbar och glass, var mycket gott. Tintin åt nästan 1 liter jordgubbar själv han nog inte sett ett barn äta så mycket.
Innan alla skulle åka hem så passade jag på att knäppa massa kort på Alva och dom blev sååå bra, kommer lägga upp några sedan.

Igår hände det inte så mycket, hade en slö dag och det hade hundarna med dom som ca 5 timmar. Då passade även jag på att sova lite.

Idag har jag jobbat kväll och det har gått riktigt bra, lite segt bara men annars bra!
Nu sitter jag och kollar på tv, efteråt ska jag krypa ner i sängen och sova gott till kl sex i morgon bitti.


Tassa och Max bråkar om ett ben


Max leker med en isbit


Max njuter av sin träpinne


Charmtrollet Alva


Hihi man måste ju le framför kameran


vilket skratt :)


Hmm, undra vad hon ser där då

Nu ska jag kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Carro

Snacka om sötnos :D

2009-07-21 @ 09:05:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback