Dalarna

Nu är allt packat och klart, allt är inpackat i bilen med. Nu ska bara Olle bara klliva in i duschen om han kan sluta prata om allt annat för jag känner mig stressad vid elva ska vi åka från Klingsta men vi hinner nog.
Jannes bror fyllde år i torsdag och i helgen är det fest nere i Dalarna och det ska faktiskt bli kul att åka iväg en liten sväng för vi kommer ju hem imorgon.
Har fått lånat bilen av mamma så vi kommer fram någon gång med min som knappt går 110 hade vi inte kommit fram i tid, haha.
Mamma har fått tagit med det går nog ingen nöd på henne :) Plus att mina föräldrar är hundvakt åt Freja.
Carro ska titta till kissarna ikväll och ge dom mat, hon är snäll hon. Fast hon är allergisk mot dom så ställer hon upp och vara kattvakt :P

Nu ska jag bära ner det sista till bilen, ha en bra helg alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback