Barista

Blev en kort idag på jobbet men det är skönt imellan åt men imorgon ska jag jobba hela dagen och hela kvällen, det kommer gå bra känner jag på mig.

Efter jobbet så åkte jag hem och hämtade Olle sedan åkte vi ner till ego och tränade en trekvart och det kändes helt rätt att få göra av med lite energi. Höll mig bara till motion idag för min kondition måste tränas upp och bli bra igen.
Åkte hem och duschade sen åt vi världens bästa middag en kyckligenfilé med lite gurka blev så himla mätt.

Blev en fika på barista ikväll med Olle,  Carro, Jessica, Jonas och Alva, tog en morotskaka för dom är sååå goda och jag är svag för dom :P drack en islatte men det var ingen höjdare skulle ha druckit något helt annat ist men då får jag ta det nästa gång.
Alva var väldigt glad ikväll men det bruka ju hon vara ofta och hon vet exakt hur hon ska charma alla.
Tog en promenad genom stan och prata om allt som gick och prata om. Har haft en trevlig kväll och hoppas att det blir mer :)


                                                          Alva  :)

/ Marlene


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback