Balkongen

För tillfället har jag placerat mig och mina två katter ute på balkongen för det är så konstig luft inne i lägenheten och dom verka ju trivas här ute eller ja Sessan har väl försökt med sina rymmningsförsök men inte riktigt lyckats med det.

Igår lämnade jag blod och det gick bra känns även bra idag med, det otroligt fort och lämna blod med så man tar ju inte upp så mycket av sin lediga tid om man nu har någon såndan.

Vid tolv tiden så åkte vi ner till stan för att hämta ut lite medicin åt Freja och sedan var det bara att vänta på Jessica, Jonas, Alva, Carro och Lina. Hade planerat att vi skulle äta lite lunch på stan och sedan gå och runt på gatufesten och kolla lite, vi åt lunch på body in motion och dom hade verkligen god mat kommer troligen att gå dit igen och äta.
Sedan gick vi över till nöjesfältet där Jessica och jag bestämde oss för att åka en karusell, själv hade man ju klänning på sig så den blåste upp lite då och då men det gick ju bra ändå :)
Det var frukansvärt varmt igår det var nästan på gränsen för varmt för att gå på stan men hade man legat på en strand hade det nog varit riktigt skönt där man bara kunde gå och a ett dopp för att svalka av sig.
Lite senare av dagen kom Kattis även ner men då skulle alla gå hem men jag stannade kvar en stund med henne.

Efter turen på stan så åkte vi till Klingsta för att umgås med pojkarna lite och såklart få träffa hundarna. Vi satt på bron och pratade lite blev bjuden på lite vin och det var ett riktigt gott vin måste nog inhandla det själv.
Jag och Olle bestämde oss för att hoppa i poolen och svalka av oss lite efter stan för där blve man ju svettig. Pojkarna dom lekte och hade kul medans jag försökte sitta still i poolen men det gick ju inge vidare.
Vi åt lite middag med dom med och det blev korv strogonaoff med ris men åt inte så mycket för jag skulle få plats med en langos med som vi skulle in till stan och äta.

Vid åtta tiden åkte vi in till gatufesten igen och träffade gänget igen, denna gång skulle ja åka karusell med Kattis och Larsa vi valde att åka den där med spindelarmar som nästan vänder sig upp och ner i luften.
Den är grymt rolig men igår kväll var den extremt kort också så man hann ju knappt åka något förns den var slut.
Tog en cider på o´learys och sedan gick vi vidare upp på stan och ställde oss i langos kön som inte var den kortaste utan vi stod i den ca 23 minuter. När den var uppäten så kändes det som om det vore en bra idé att åka hem och krypa er i sängen.

Idag blir det ingen gatufest för jag vägrar betala sådan dyra pengar när man måste trängas med folk riskera tappa bort varandra och sedan var det inga artister i år som jag var riktigt intresserad av att se.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar innan jag ska åka och jobba, hoppas att Olle hinner komma tillbaka från träningen innan jag åker för annars har jag inga arbetskläder :P

Ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback