Äntligen helg

Så var det fredag igen och hit har jag längtat så otroligt mycket eftersom jag är ledig helgen och ska få vila upp mig.
Slutade kl fyra idag så har ju hela kvällen på mig att hitta på något.

Efter jobbet idag så åkte jag hem byte kläder snabbt och sedan åkte vi mot armsjön med racefart för där väntade familj/släkt med middag, mormor var där och det var kul att träffa henne men känner att jag måste åka och hälsa på henne snart skäms nästan för att jag aldrig åker dit.
Fick träffa broders tjej och hon verkade vara en trevlig tjej, lär ju bli bättre när man lärt känna henne för det är ju första gången jag träffar henne medans mamma och pappa har redan träffat henne ett antal gånger.
Vi åt fruktricka med kallskuret kött som rostbiff och kalkon, passade väldigt bra för mig och olle som inte äter så mycket kolhydrater.

Nu ikväll blir det bara soffan och umgås med varandra sedan vet jag inte mer, Carro ska komma förbi med en extra nyckel till hennes lgh för jag ska ut och rasta Tindra imorgon.

Imorgon kommer vi ha mycket för oss, aroma tech kommer och ska ha en visningen men kommer absolut att tacka nej till den så kallade "dammsugaren" för vi har inte råd och för det andra så behäver vi inget så avancerat.
Sedan ska vi ut en sväng på birsta/ikea och kolla på lite kök, på kvällen blir det bio.

Kommer kanske med mer uppdatering under helgens gång.

/ marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback