60 års festen

Har inte haft tid och lust att uppdatera något från helgen eller början på veckan, det har ju hänt en del men tänker bara skriva om det roligaste.

I helgen så åkte vi ner till Mockfjärd (dalarna) för min svärfars bror fyllde hela 60 år och där vi blev bjudna på buffé och god efterrätt med massa lek och stoj.
Drack en otroligt gott vin till maten så nu ska jag ta leta det här på systemet och se om det finns,  kan faktiskt rekomendera det till er andra och vinet heter Tania.
Kommer att lägga upp lite bilder från festen och kan bara säga att vi hade det grymt roligt, ett gott minne som kommer finnas kvar ett tag.

Har jobbat måndag, tisdag och idag börjat sju varje morgon, så det känns som om man är rätt så slut i hjärnan. Gick in en timme tidigare igår på jobbet för det skulle vara ett planerat störmavbrott men det blev inget så det kändes som om man var där i onödan men hur skulle vi kunna vetat det.

Imorgon var det tänkt att vi skulle åka till leksand sommarland men tyvärr blir det inget av för det skulle komma in ett regnoväder, så det kändes som om det inte skulle bli någe kul och åka ner dit.
Vi har planerat om dagen så vi ska gå på nöjeshallen i nacksta istället och åka gokart och spela paintboll.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite bok, det var ju ett tag sedan man har haft tid med sånt.


Malte dricker sockerdricka

Våra namnskyltar, riktigt söta faktiskt

Buffé bordet med den utsökta maten

Svärfar Janne spelar en låt för Peter (födelsedagsbarnet)

Ankrace, självklart vann jag :)

Matilda möter Malte

haha, ja vad ska säga :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback