Tvättdag

Idag var det skola igen och det är skönt när lektion bara är från 8.30 - 10.00, våran lärare pratade mycket om olika saker i dag och gick igenom lite smått och gott inom kemi. Har märkt att vi oftast får göra laborationer varje lektions tillfälle men när  vi var där första dagen så sa att det kommer bli svårt att hinna med några laborationer men nu har han tydligen ändrats sig om man ska inte klaga.

Kom hem och la mig på soffan somnade till och drömde en massa konstiga saker men under den timmen jag vilade så var jag medveten om att jag frös fast jag hade 2 filtar på mig så allt blev bara tok i drömmen men vaknade och frös fortfarande så jag värmde lite mat från igår och åt sen drack jag en kopp kaffe efter så kände jag att det blev för varmt.
Tog mina två tvättkorgar och gick ner till tvättstugan och lastade in allt som gick sen upp igen och då blev det att jag satte mig här ska snart ner igen och hänga upp de sista sen blir det att plugga lite nk b

Har fått jobb i helgen med hade helst velat vara ledig men man får ju lön och nu för tiden blir det inte så många timmar per månad som för ca 1 år sedan.

Höres något

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback