Skola

Imorse var det dags för skola igen men man ska inte klaga för jag behöver bara vara i skolan 2 ggr i veckan.  Idag fick vi göra olika laborationer av några grundämnen. Det var faktiskt roligt men andra halvan av lektion var enbart teori och det är inget som gillar när det gäller kemi.

Klockan tolv gick jag till jobbet för att göra 2 pass fast på 2 olika avdelningar så det blev 9 timmar totalt och det är inte fy skam, fick stanna kvar en extra timme nu på kvällen för magsjukan bröt ut på nytt igen undra när den ska ge sig och än så länge har jag klarat mig och tänker fortsätta hoppas på det.

Nu snöar det igen jag som trodde att det skulle börja övergå till vår sakta men säkert men man ska väl inte klaga, vilket väder vi än har här så klagar man på något.

Tyvärr så blev det ingen fika med Kattis idag på stan men ska ringa henne imorgon om jag inte får något jobb så kanske vi kan ta den då. Var så länge sedan man umgicks en hel dag med varann saknar faktiskt den tiden ibland när man hade som roligast med henne, vi har ändå känt varann i 15 år eller mer tappat räkningen :P

Nu ska jag krypa till kojs kanske hörs något

Kommentarer
Postat av: Linda

Höhöh, jag behöver inte va i skolan nå alls för jag pluggar hemifrån ;)

2009-01-21 @ 15:13:06
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback