Skogen

Idag har jag varit lite här och där, kändes som om jag aldirg skulle komma hem men det gjorde jag.
Carro hämtade mig vid 10-tiden och vi åkte till vetrinären med Tindra för hon har haft problem med sina öron länge.
Tyvärr var dom tvungen och ge henne lugnande så hon somnade till en stund så dom fick kolla noga, hon hade så himla ont i det ena örat. Vetrinären sa att det var väldigt mycket svamp i hennes öra och det är därför den tidigare medicinen inte har hjälpt och att det ligger för mycket vax så dom bestämde sig för att spola hennes öron men det blir inte förns nästa vecka på tisdag. Då ska hon få en full narkos och sedan måste Carro lämna henne där och det är inget hon är förtjust i men har väl inget val, jag ska försöka hålla Carro hela dagen när hon är där. 

Sedan gjorde vi massor av äreden på stan och i bydalen, köpte vin och halstabletter åt svärmor för hon är hemma och är förkyld, (vinet skulle hon ha till matlagning) åkte ut till Klingsta och där lånade vi Tassa och gick ut i skogen där dom 2 små vargarna fick leka av sig i djup snön i skogen.
Vi gick i nästan 2 timmar följde bara ett skoterspår och vi gick och gick till slut kom vi fram vid allsta skola och dyngsura var vi om kläderna.
Innan vi skulle åka hem så var vi tvungna att skota loss bilen för den satt fast på gården.

Väl på väg hem skulle vi upp till vetrinären och lämna några kvitton till agria och där blev vi ju sittandes länge typ en halv timme, jag handlade lite småsaker till mina kissar och fick lite prov påsar.
Vi åkte till Carros mamma och åt en liten bit semeltårta och kollade lite på tv innan hon skjutsade hem mig och nu sitter jag här under täcket har tagit mig en varm dusch och blivit varm igen.
Nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det nog en tidig kväll för mig känner mig så trött efter promenaden i skogen.

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback