Nu ska du ut

Hej

Idag är det trettondagsafton och då ska julen ut, man blir så less på julpyntet att det ska kännas riktigt skönt att få ta bort den och börja sätta upp andra gardiner och andra lampor.
Idag ska jag städa lite, dammsuga, dammtorka och göra allt annat som man gör i hemmet, om en stund kommer familjen från Uppsala hit för att kolla hur vi bor pojkarna har varit här tidigare men inte Anders och Karin får se om dom tycker det är fint. Så egentligen har jag inte tid och stå här men tänkte att jag skulle uppdatera lite. '

Har jobbat hela helgen och det har varit skönt att få göra av med lite energi men man får fort ont i fötterna efter allt spring men det är värt det :)
Igår så gjode Janne och Pia deras goa pizza till oss alla och det var sååå gott, finns ingen godare pizza förutom i Italien men tänker inte åka dit bara för pizzan, haha.

Idag ska vi till Klingsta och äta fläskfilé med klyftisar, så gott det ska bli.
Nu ska jag fortsätta att städa så jag blir klar någon gång :)

Bye bye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback