Massor av snö

Så var det vinter igen en sådan vinter som man hade när man var liten och lekte ute hela dagarna. Nu kan det bara vara jobbigt ibland när dom inte hinner ploga undan all snö som kommit under natten, dom hade 60 plogbilar i beredskap inför detta snöväder som kom hit till sundsvall men sen det började snö igår kväll har jag inte sett en enda plogbilar vart är dom där 60 plogbilarna? :S Väglaget är så dåligt här efter fridhemsgatan att man inte kan köra knappt.
Tur att vi har en 4 wd bil men det är inte alla som har det och för dom lär det vara väldigt svårt att ta sig fram.

Idag tänker jag bara vara hemma och ta det lugnt, plugga lite tro jag sen ikväll ska jag ta bussen till Carros jobb för måste hem till henne och fixa ordning håret på henne som hon lyckades färga till 3 olika färger så det såg inte klokt ut sa hon och då kommer jag in och ska fixa ordning på det hela.

Nu ska jag kolla på reprisen av let´s dance..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback