Måndag

Så var det en ny vecka och det känns skönt faktiskt, undra om denna vecka kommer gå lika fort som förra vecka :P
Idag var det skoldags igen och denna lektion fick vi göra laborationer med sura och basiska lösningar vilket var väldigt intressant :P
Snart ska vi ha det första provet i kemi så måste jag börja plugga hårt för ja är lite trögtänkt och prov för min del bruka alltid vara svårt kan alltid innan jag börjar med provet men sen blir det tvärstopp i hjärnan fast jag kan det egentligen.
Hade tänkt söka i april till miun men pratat med mamma och vi kom överens om att jag ska söka till hösten ist för jag vill verkligen inte stressa mig igenom denna kurs.

Igår åkte jag till Jessica en sväng så länge sen man var och hälsade på henne och vi hade det roligt, pratade om gamla minnen om hur dryg och jobbig man var i tonåren sen pratade vi om deras lilla bebis och det ska bli så kul när det den/det har kommit ut.
Vi försökte även koppling in internet men det gick inge vidare, jag bruka kunna sånt men denna gången körde jag fast, hoppas att dom lyckas koppla in det.
Om jag blir arbetslös mer i veckan ska jag åka till henne mer för det var riktigt trevligt.

Imorgon ska vi alla tre träffas och hitta på något men vad vet vi inte ännu, ni lär få veta imorgon om jag skriver något.

Nu ska jag plugga lite, hörs

Kommentarer
Postat av: Tova

Kom och tänka på en sak nu när jag läste att ni pratat gamla minnen komma du ihåg när du fastnade i diket nedanför mamma min och tappade skon? :P fy fan va jag evve och kattis skrattade då =)

2009-01-27 @ 11:56:24
URL: http://phetaste.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha ja nu när du säger det..Kommer fortfarande ihåg hur kallt det blev om foten! Vi hade rätt så jävla roligt på den tiden :)

2009-01-30 @ 14:12:13
Postat av: Tova

Visst hade vi =) fan salnar den tiden ja :S typ alla gånger du jag och jessica drog iväg med hennes båt dunkade musik och drack hembränt :P

2009-01-30 @ 17:01:22
URL: http://phetaste.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback