Lunch på stan

Idag tog vi en lunch på stan det blev tant anki och fröken saras café, dom har så himla mycket goda maträtter där och inte på tal om efterätterna.
Vi åt en pastasallad med salami och andra goda saker i, kan tipsa om den värt vart enda öre och mätt i magen blev man som är ganska ovanligt när man äter ute.
När vi ätit klart kom vi på att vi hade glömt lagt i småpengar till parkeringen så då blev det fart på oss.

Vi åkte vidare till Carro och drack lite kaffe och kollade på tv en stund sedan var det duschdags för Tindra och Carro sa att det kunde vara lite svårt att få henne stå still men det gick bra tyckte jag, vi tvålade in henne och jag fick klippa bort hårkakorna hon hade under öronen. Allt gick jätte bra och för en stund såg hon ut att njuta av duschen.
Det värsta med att duscha eller bada en hund är att man blir så blöt när dom väl ska skaka av sig allt vatten vilket Tindra gjorde 2 ggr efter varann precis bakom mig med.

Imorgon är det skola igen hoppas att vi får göra något kul och kanske slippa teori för det är inge höjdare för mig, efter skolan kanske jag och Carro ska till Dollar store se om man kan hitta något roligt där nere.

Nu ska jag ta och diska undan maten och sen kolla på tv kanske finns något sevärt i kväll, sen blir det att plugga lite kanske ta en dusch innan jag kryper ner i sängen.

Här kommer en bild på Tindra från vetrinären igår.



Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback