Kallt

Imorse ringde klockan 07.00 och då hade jag legat vaken av och till i ca 1 timme hade nog sovit färdigt vid den tiden men orkade inte kliva upp för de.
Kallt som fan var det när man klev utanför vi hade - 20,5, skjutsade Olle på jobbet och sen åkte jag vidare till skolan denna gång hade dom iaf sandat på balders så man inte satt sig på arsle. Maria kom samtidigt som mig till parkeringen så vi gjorde sällskap upp till skolan och våra ben var som istappar hade nästan ingen känsel i dom men så är det när man inte lär sig att ta på mer kläder.

Idag på skolan skulle vi på labba men det blev genomgång av säkerhetsregler ist och genomgång av hur allt fungerar ungefär ögonduschen, brandfilten. Läraren gör bara sitt bästa eller så måste han kanske gå igenom de där men det kändes som om vi var småbarn på grundskolan.
Jag föredrar att få jobba på mina lektioner så jag hinner klart med kursen någon gång.

Resten av dagen har jag bara varit hemma, sovit en stund på soffan och det var lika skönt som vanligt, ska ut och jobba inatt så man måste sova allt vad man kan nu. Ska bara hämta Olle på jobbet igen sen ska jag äta lite middag och sen kommer jag att lägga mig på soffan för att sova yttligare en stund.

Nu ska jag kolla på sex and the city och bara mysa under täcket med lill gumman min :)

Höres

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback