Helg

Nu är det helg igen och det är så skönt, trodde jag skulle vara ledig i helgen men inte då åkte på och jobba idag, lördag och söndag. Magsjukan har kommit till jobbet så det är många ordinarie som är hemma och då får jag komma in och jobba.
Har gjort en stor ladning med pastasås innehållande morötter så gott och enkelt att ta fram när man är ensam hemma eller ska akut åka jobba, plus att den är nyttig och det skadar aldrig.

För tillfället så steker jag kyckling åt mina älsklingar och hoppas att dom kommer att äta det med god aptit, har lite väl kräsna katter när det gäller mat och sand i lådan.
Tog sådan tid att steka domhär kyckingarna, började för ca 1 timme sedan än är dom inte klar.

Nu ska jag ta krama om älsklingen min innan han åker iväg för att vara fyllechafför och då kan jag passa på att kolla på ett avsnitt med sex and the city.

Skriver kanske mer i helgen

Byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback