Gokväll

Nu har jag sett klart hela serien av sex and the city och dom två sista var bara hela underbara om man vill kan man vrida ur min kudde, var länge sen jag bölade så mycket av en serie men nu är det slut fast för mig spelar det ingen roll kommer att kunna kolla lika mycket av serien ändå.

Inatt som var så jobbet man och olyckligtvis så var det m-sjuka men det har ju pågått i flera dagar nu så jag hoppas att det är över snart. Jag har ännu inte blivit m-sjuk och hoppas att jag inte blir det heller, jag var så noga med min handhygien inatt så rena har inte mina händer varit någonsin spriten vi använder torkar verkligen ut mina händer så jaga får smörja dom hundra gånger :P

Ikväll ska vi äta något gott och sen bara mysa framför teven hoppas jag är rätt så seg efter natten som varit.
Olle ska åka och handla något gott kött och sen vad det blir till har jag inte riktigt bestämt mig men något gott ska det bli.

Imorgon ska man upp och jobba några timmar på em och sen ska vi hem till skogen för att fira mammas födelsedag, hon fyller egentligen på måndag men det är lättare för alla att komma imorgon. Så då får vi säkert något gott att äta då med och säkert tårta mums isf :)

Nu ska jag ta och klä på mig, har gått i t-tröja och shorts hela dagen laga lite mat åt oss.
Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback