Godmorgon

Så var det morgon igen och känner mig inte riktigt utvilad har varit vaken några ggr inatt men så kan det vara ibland. För tillfället ligger jag kvar i sängen och myser med kissarna som kommer upp i sängen och hälsar på ibland, dom vill nog att jag ska kliva upp :P
Olle har kommit hem från träningen och håller på med frukosten ibland har man sådan tur att få den serverad.
Det har ju inte hunnit hända något ännu och jag har inte planerat något heller men det kanske kommer en uppdatering ikväll.

Hej så länge

Uppdatering

Åkte ut på birsta och tog en fika med Kattis, men först så tog vi en runda i alla affärer men det är inge roligt om man inte kan handla något fast det är ju inte långt till lönen kommer nu :P
Vi satte oss på Charm och tog en fika satt länge och pratade, hade det riktigt trevligt får bara hoppas att det blir av flera gånger.
Sedan följde jag med henne ner till bilen för att se den nya dvd-spelaren i bilen och det var grymt vad man fick veta om den och snyggt var det. Fick sedan skjuts ner till bilen som bara stod några rader bort men hon tyckte att det var så kallt och plus att det blåste mycket ute att jag inte skulle behöva gå.

Gud vad det blåser och snöar ute nu kändes som om bilen skulle blåsa av motorvägen men hem kom jag, kan säga att jag sprang in när  jag parkerat bilen.
Nu sitter jag i soffan under täcket och myser för mig själv, Olle jobbar till klockan åtta så man har fri tid att sova om man vill, haha :)

Hej då igen

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback