Food

Idag blir det kycklingwook med lite sweet chili sås, längtar tills jag får äta tyvärr så är det bara jag som ska äta idag Olle kväll som vanligt :P
Har varit på stan med Jessica idag och köpa mig en ny bh fick presentkort på sköna under, det var en dyr en jag hittade 640 kr men då håller den nog länge med hoppas jag :)
Sedan tog vi en fika och det var gott, pratade lite trams bara men det är skönt att bara sitta ner och prata om inget och nte behöva stressa till något.

Längtar tills Jessica och Jonas ska få deras lilla bebis, ska bli så kul :) Nu är det bara 3 månader kvar och det lär gå fort.
Jag har en överraskning åt henne så det är bäst att det går fort dom här 3 månaderna.

Nu ska jag äta lite mat och kolla på sex and the city serien, är inne på säsong 5 nu och snart kommer uppföljaren till filmen med.

Bye bye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback