Födelsedagsfirande

Vaknade vid 10-tiden imorse efter Olle åkt på gymmet och tränat, gick upp och diskade lite satt mig ner i soffan med frukosten och kollade på tv och insåg vid elva tiden att jag glömt bränna en film åt en på jobbet tyvärr låg filmen på bärbara vilket tar ca 1 timme och bränna.
Hann inte göra klart den innan så Olle fick skjutsa upp mig på jobbet åka hem igen och tillbaka till mitt jobb igen för att lämna filmen.

Jobbade mellan 12-16.15 idag sen åkte vi hem till mamma och pappa för att fira min mamma som egentligen fyller år imorgon, fick jätte god fisksoppa med vitlöksbröd sen kaffe och glasstårta till efterrätt. Blev väldigt mätt kände jag efteråt.
Efteråt åkte vi hem och började kolla på united 93 filmen handlar om när dom kraschade world trade center, filmen var rätt så okej men nu ska jag krypa ner i sängen det  är ju skola imorgon och efter skolan ska jag ta en fika på stan med Kattis ska bli kul och träffa henne.

Uppdatering imorgon

Godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback