Dollar store

Idag var det skola igen fast idag var det bara en kort lektion från 8.30 - 10.00 men pratade lite med min lärare om att hinna plugga klart till mitten av april för då ska jag söka till miun till nästa kurs. Vilket är sjuksköterska som är på 3 år men hon sa att jag måste köpa hårt och plugga för det mesta hemma och sen ligga flera steg före alla andra men allt går bara man vill :)

Efter skolan så kom Carro och hämtade mig vi lämna Tindra på hennes dagis och fick träffa 2 skit söta samojedhundar hade jätte gärna tagit med mig dom hem.
Sen tog vi bilen ner till Hudiksvall och gick en sväng på dollar store där hittade man ju hur mycket saker som helst men tyvärr fanns det inte riktigt med pengar på kontot för lönen kommer inte förns på tisdag men hittade saker ändå måste bara dit igen och handla mer.

Måste bara få berätta en sak om min kompis Carro som inte är så smart alla gånger men man ska väl inte klaga på henne. Denna gången lyckades hon med något som inte alla gör och det var att hälla kylarglykol i spolarvätskabehållaren kan bara skratta när jag tänker på det.
Hon kan lyckas med det mesta som ingen annan kan, haha.

Har varit och jobbat idag en sväng det var skönt och få göra något helt annat men en sak är drygt och det är att jag har varit hemma hela veckan och just idag så när man hittar på något roligt så passar dom på att ringa.

Nu ska jag umgås med pojken och kolla på tv


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha,sånt behöver duj u inte berätta för världen :p

2009-01-25 @ 00:19:41

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback