2009

Så var det 2009..

Vi åt en jätte god middag på nyår hoppas att det var fler som samtycker med mig :)
Jag blev så proppmätt att jag höll på somna på Carros soffa men höll mig vaken och kollade på någon film tills vi åkte ner till hamnen för att fira in det nya året.
Vilka raketer dom har man känner verkligen tryckvågorna i kroppen när dom släppte lös allt dem hade.
La inte av något löfte i år för det är ingen ide för jag bruka hålla löftet i någon månad sen så skiter sig allt :P

För tillfäller kollar jag på sex and the city och det är såå spännande att jag inte kan stänga av.

Här kommer några bilder från nyår





   

  

(klicka på dem små så blir dom större :P )

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback