Vackert väder

Idag ser det ut som det är mycket vackert väder men såg att det var väldigt kallt ute, fast solen är rätt så varm nu och då är det bara så härligt att vara ute.
Har varit och jobba på Klingsta förskola i 3 dagar nu, igår så hade jag med mig andra skor för det var så kallt i mina tennisskor men så klart gick aldrig jag ut igår. Idag börjar jag kl elva så då blir det nog ingen utgång idag heller.
Fast det är lika mysigt att vara inne med dom minsta barnen.
Har varit rktigt kul att jobba där, trevlig personal och underbara barn kommer sakna att inte åka dit varje dag :P
Hoppas bara att dom ringer mig mer.

Äntligen har min mcleods daughters säsong 7 kommit så nu sitter man bänkad framför tvn hela dagarna och kvällarna när man är hemma.

Igår så hade en lastbil tappat sitt flak och ni som har läst tidningen vet vart jag menar, Kön var otroligt lång och det gick så sakta men så är det ibland. När det är så långa köer blir man ouppmärksam iaf jag blir det så jag missade att det var rött vid trafikljusen så jag körde och insåg när jag var mitt i korsen att jag körde mot rött och på andra sidan stod massor av poliser och det var ju ännu värre men ingen följde efter mig så jag antar att dom var snäll med mig :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag åka och jobba :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback