Prov

Idag var det dags för första provet i naturkunskap b och tycker att jag har pluggat bra men kanske kunde ha gjort ännu bättre ifrån mig.
Natten har varit sisådär, har inte sovit riktigt bra mest i dvala har jag legat. Tog extra hostmedicin och 1 g alvedon igår kväll vart väldigt trött men somnade inte riktigt till någon gång under natten, vaknat flera gånger av att jag har hostat.

Pappa kom och hämtade mig imorse med sig hade han häftpistolen så jag kan äntligen få sätta fast tyget på soffan.
Var mycket folk ute i farten till morgonen men kanske är så måndagar.
När jag kom till skolan läste jag igenom det viktigaste men hann i med så mycket.
Början på provet var rätt så lätt men sedan kom det frågor som jag inte ens fattade vad dom menade med men gjorde mitt bästa och hoppas att jag klarar gränsen för G iaf men kändes som det jag hade pluggat mest på kom inte alls med och tvärtom.

Hade fått lite roliga saker från Carro på facebook där man kunde se vilken man var mest likt i scrubs och jag var likt Carla sen kunde man ta reda på vilket jobb som skulle passa mig bäst och det var psykiatriker dte stämmer verkligen inte min dröm att få jobba med nyfödda barn.

Nu ska jag göra ordning lite lunch sen kanske vila lite på soffan har gått miste om många timmars sömn i helgen men så kan det vara ibland.
Kanske ska hälsa på Jessica och Jonas på eftermiddagen får se om jag hinner med mig.


Blombuketten som Olle fick av mig´via blomsterbud på alla hjärtansdag


Blombuketten som jag fick av Olle på alla hjärtansdag

Sköt om er där ute :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback