Möblerat om

Hej!

Igår bestämde vi oss för att möblerar om vårat vardagsrum och hade fått tips av svärmor hur vi kunde göra. Men sen när vi började flytta om såg jag massor av andra idéer och till slut blev det riktigt bra tycker jag, rummet känns mer trevligt än förut, man ska nog försöka möblera om oftare än vad man gör.
Får bjuda hit alla som har sett hur det såg ut förut och se om dom tycker om det med.

Imorse ringde dom från Klingsta förskola och frågade om jag ville komma och jobba idag och imorgon, tycker det är mysigt att komma dit och få träffa alla underbara barn. Sen är det en skön omväxling i arbetet, är inte på Lindgården så ofta som jag har varit förut men så är det när det är nerskärningar i vården.

Har suttit och kollat genom gamla bilder och hittade massa roliga bilder som man får minnen tillbaka.
Ska lägga upp lite bilder så kan ni får se som läser.

Nu ska jag kolla på tv och kanske ta en tupplur :P
Jessica och Jag

Jessica och Carro

Tassa och Tindra

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback