Massor av snö

Nu har det snöat sedan i fredags man ska inte klaga men det var väl kommit lite väl mycket snö tycker jag plus att ddet ska snöa hela dagen idag.
Skulle vilja ut och åka snowracer och sen dricka lite varm choklad med ostmackor, Mmmm så gott.

Igår så var jag och Carro på birsta och köpte tulpaner mina färger blev såklart rosa och vita, sen tog vi en sväng inne på birsta huset och kollade på lite saker.
Efter birsta åkte vi hem till henne och gjorde ordning en kycklingsallad som blev väldigt god då kände man sig lite nyttig iaf.

På kvällen så vad det biodags och vi som gick var jag, Olle, Carro, Malin, Kattis och Larsa, vi såg Benjamin Buttons otroliga liv den var vädigt bra med där i mitten blev den lite seg men man fick både skatta och fälla några tårar. Skulle jag se den en gång till men hemma så kommer jag gråta ännu mer är så känslig av mig.

Idag ska jag plugga som vanligt men det är ett måste sen är jag sugen på att göra något riktigt kul typ gå ut och leka i snön man blir ju så barnslig ibland.

Nu ska jag göra ordning frukost är så hungrig att magen skriker efter mat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback