Jäkla hosta

Nu är jag så himla less på min hosta och den blir bara värre och värre för varje natt, vill verkligen att den ska sluta men inte de heller. Hostmedicinen hjälper bara om jag överdoserar den men har inte vågat gjort det i helgen eftersom jag har jobbat hela helgen. Rädd att jag ska försova mig och det är inget man vill göra.
Det är nattetid som är värst med hostan, testade och lika högt inatt men det funkade inte heller.
Sedan så vaknade jag av att Sessan kräktes inatt och då var det kört med sömnen igen. Sov enbart 2 timmar inatt så dagen på jobbet har varit lite seg men det har gått.

Restrerande av kvällen bli att stirra mig blind i min naturkunskaps bok, prov imorgon. Håller verkligen tummarna för att jag ska klara det.

Nu ska jag ta mig lite glass och kyla ner mig själv plus halsen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback