Fredag

Så var det fredag igen och skola såklart, vi har ju en lärare som är lite anorlunda idag så började han prata om olika ämnen med dess formler men innan han började så sa han detta är överkurs så ni behöver inte kunna detta. Okej, tänkte jag då men varför går vi igenom det då finns ingen andledning vi kanske skulle få träna till provet ist.

Kom hem vid halv elva, drack lite kaffe sen så satt man fast i soffan till Olle skrev att jag skulle tappa upp ett bad till han då var det bara att lyfta upp arslet och fixa det. Han hade tagit ut sig för mycket på träningen förstår mig inte på killar ibland :P
Gjorde ärtsoppa till lunch det var gott och såklart kollade vi på scrubs vilken kung serie.

Har pluggat lite nu på eftermiddagen och det går bra men kemi är inte mitt bästa område efter ca 2 timmar så la jag mig ner på soffan och tog en tupplur det var så skönt.

Igår var jag, carro och hennes kusin ida på birsta gick på ikea i evigheter kändes det som men det var nog inte så länge. Vi blev hungriga och bestämde oss för att åka upp på max och käka lite precis när vi hade beställt kom Malin ut och skulle vara med oss en stund hon käkade med. Prata om gamla minnen och andra saker. Tyckte vi hade det trevlig åkte runt på olika affärer sen blev det hemgång.

Nu ska jag börja laga mat tills Olle kommer hem sen blir det mys framför tv hela kvällen :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback