Fredag den 13

Så var det fredag den 13 som sägs vara en otursdag för alla men vet inte vad man ska tro om det. Tar dagen som den är och hoppas man slipper råka ut för något hemskt.

Var ett tag sedan jag bloggade men har inte riktigt haft orken att göra något, har blivit förkyld men fick en lättare grad eller vad man ska säga för jag hade ytterst lite ont i halsen sen har jag inte varit så täppt heller men hostan har varit om den alltid är. Hostar så jag nästan kräks och den är så jobbigt, ringde vc igår och fick recept på hostmedicin och det var tur för natten har varit jobbigt lyckades somna igår efter ca 1 timmes hostande och sen vaknade jag av att Simba kräktes och så var den nattsömnen borta. Fick ta mer av hostmedicinen och hostade lite till sen satt jag och sov i sängen men har vaknat vid flera tillfällen.

Efter 11 dagars arbetslöshet ska jag få åka och jobba känns konstigt men ska bli kul och få göra något istället för att sitta hemma och glo på tv eller bygga pussel, ska även jobba lördag och söndag så lite pengar blir det iaf tar alla dagar jag kan få nu annars blir det svårt att överleva.

Nu ska jag börja göra mig klar och gå ner se om bilen startar sen måste jag säkert skrapa rutorna på insidan för det läcker in vatten någonstans i bilen men den går framåt och det är huvudsaken.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback