Fisksoppa

Idag började dagen bra, fick sova en hel natt utan att hosta något alls så jag kände mig riktigt utvilad.
Diskade efter frukosten och städa lite grann. Sedan blev det ett avsnitt av mcleod´s och som vanligt kom det ett antal tårar tänk att man är så känslig.

Sedan så åkte jag och tanka bilen, handlade lite grann sen fortsatte resan till matfors för att hälsa på Jessica så länge sedan man var dit och hälsade på.
Pratade massor gamla minnen som vanligt och så pratade vi lite om hennes och Jonas bebis som är beräknad att komma om 41 dagar :)
Ska bli så himla kul när den/det kommer
Åkte hem efter några timmars prat och kaffedrickande.

Väl hemma så började jag förbereda fisksoppan som vi skulle äta till middag och fick även besök till den, Pia och Janne + hundarna kom. Dom tyckte soppan var väldigt och det måste jag verkligen hålla med om, mycket smak och Janne hade även gjort en aiolikräm till.

Resten av kvällen ska vi mysa framför den nya tv och kolla på melodifestivalen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback