Birsta

Hejsan!

Idag har vi varit ute på birsta en sväng kollade på en ny tv som vi ska köpa men dom är så dyr men man verka få räkna med det.
Sen tog vi en sväng inne på birsta huset, vi åt lunch på charm och satt där en stund bara pratade om lite saker.


Igår kväll tog vi en kvällsrunda med Carro och Tindra runt sidsjön, hon tycker verkligen att skidåkare är roliga så fort dom kom imot henne så skulle
hon jaga dom.
Det var jobbigt och gå runt där för det var inte så upptrampat sen senaste snöfallet men det var skönt att komma ut och röra på sig.
När vi kom hem så var jag så svettig och började frysa så fick hoppa in i duschen och ta en varm dusch, så skönt och bli varm igen men frös lika mycket efter jag klätt på mig igen. Sedan så har inte natten varit så himla bra heller vaknade av att jag frös och svettades om vart annat och hade så ont i halsen antagligen så är jag på väg och bli förkyld.

Har försökt byggt mitt pussel men det går inge vidare har bara vita bitar kvar och det kommer ta mig ett tag men har man tråkigt någon eftermiddag så kan man bygga på det.

Nu ska jag vila en stund på soffan sen ska jag laga lite middag till mig själv och plugga MÅSTE jag göra ikväll


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback