Snö snö och ännu mera snö

Nu har äntligen den efterlängtade snön kommit som vi alla ha väntat på och genast är det mycket finare ute och det lyser upp allt bättre.
Har hört att det ska snöa tills på torsdag och då kan man ju säga att det har kommit en hel del snö, nu kan man snart ut och åka pulka som barnen men kan bli svårt med handen men det ska nog gå.

Idag har jag haft tvättstugan och det känns skönt att få någonting gjort här hemma för i förr går hade jag så himla långtråkigt innan Olle kom hem från jobbet 22:30, hade sett klart på brothers&sisters och inte fanns det nånting gott att äta heller.

Igår var vi till klingsta och fyllde i lite försäkringspapper och passade då på att göra klart alla julkort och skicka iväg dom, hoppas att alla kommer fram rätt nu då :)
Hade besök av Kattis med och det är ju alltid kul med besök och hon blir bara rundare och rundare för varje gång vi träffas. Jag tror att det blir en flicka men det är ju lite tidigt och säga än för det är 5 månader kvar till maj månad.

Nu ska jag plocka in tvätten så den inte ligger ivägen ikväll när man ska sova, måste bädda in nytt i sängen med men det får jag nog vänta med tills Olle kommer hem ikväll har lite svårt med att sträcka ut handen helt.

/ Marlene


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback